torsdag 14 juli 2011

bra resultat på benmärgen

FISH prov som söker efter den avvikande kromosomen som orsakar leukemi är negativ, de hittar ingen sådan i mitt prov.

Även mängden blaster, dvs omogna modeller är knappt en procent, väl under de fem procent som anses normalt.

Benmärg är tunn, men allt sanmantaget är väldigt positivt!

Provet som visar andelen storebror är inte klart ännu.

Lite utslag på hals och rygg som mycket väl kan vara GVHD, men i mitt fall är lite GVHD bra då det tyder på att storebrors celler jobbar som de skall.

Vi fortsätter som nu, med samma medicinering och samma kontroller som nu.

Mika
Published with Blogger-droid v1.7.2

13 kommentarer:

  1. Gratulerar! Vilka goda nyheter! Stora kramar från Smedkroken 3

    SvaraRadera
  2. Det är fantastiskt! Fira denna delseger!

    Själv tänkte jag fira ikväll med pastasallad och True Blood säsong 3. Lustigt nog just en serie med blodsugande bestar.. :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Härligt, vad skönt att höra!
    Vi firar med er här i Sthlm i kväll.
    Stora kramar till er alla!
    /Martin & Johanna

    SvaraRadera
  4. Det låter perfekt, bra nyheter!, måste kolla om jag kan hitta en kall New Castle ale bira..."väntetid"..?!%%, YES!, det fanns kvar två stycken, jag klämmer en direkt!, ha det bra, mvh Pålle!

    SvaraRadera
  5. Åh...va roligt!!! Hoppas att ni har det bra och njuter av sommaren. Ha det gott! önskar hela familjen Tullnér

    SvaraRadera
  6. fy fan va bra miga, vi ses i augusti. // Ronny

    SvaraRadera
  7. Hej på er i Sävastön!

    Underbara nyheter. Det behöver ni!

    Vi håller på att packa för semestern. Vi ses på söndag om det passar bra för er?

    Många kramar från Eivor och Tore

    SvaraRadera
  8. Instämmer med tidigare gratulanter, superkul! Tummen upp från Ängdalsro. När Kiruna-gästerna reser vidare hör vi av oss, hoppas få fira med er på nåt bra sätt. Kram

    SvaraRadera
  9. Vi är jätteglada att allt går som vi hoppats på!!Njut av livet och den otroliga sommaren!!Kära hälsningar och kramar från Marianne &Lennart

    SvaraRadera
  10. Mycket roligt att höra!!! Kramar

    SvaraRadera
  11. Åh vad skönt att allt går som man hoppats på.
    Kram faster Gunilla m fam.

    SvaraRadera
  12. Vet ni vad, jag har hittat ett gratis "photoshop" på nätet! Alltså, det är inte ens något man måste ladda ned utan det finns bara där att använda. Perfekt för att vända bilder rätt och sånt:

    Www.pixlr.com

    SvaraRadera
  13. Schukt bra! Fantastiska nyheter!

    Vi har varit på semester i Georgien och inte kollat nätet så mycket så därför en lite senkommen hälsning.

    Jag kan för övrigt rekommendera Georgien om man gillar friluftsliv, fanns en massa fina områden för vandring och så tror jag bestämt att jag skådade en och annan golfbana med...

    Stora kramar
    Kina

    SvaraRadera