torsdag 4 oktober 2012

Vidazaeffekter

Påbörjade Vidaza-behandlingen i måndags. På tisdag hade jag hyfsat hög feber, grymt ont i armen och sov väl ca 18 timmar det dygnet.

Lite extra kontroller av sänka osv, men läkarna beslöt att fortsätta med behandlingen. Tur det, för på onsdag mådde jag hur bra som helst. Smärtan i armen är betydligt bättre då de har satt in ytterligare en smärtstillande tablett.

Det börjar hända saker runt omkring också; DLI-behandling är inbokad i Umeå på måndag och Karolinska har givit besked att jag troligen passar in i en av deras studier. Oklart vilken och oklart när det sker.

Ryder cup fick en osannolik avslutning då Europa hämtade upp ett 6-10-underläge.

Joes SSK hade en kanonhelg i Kiruna och kom hem med 5 av 8 möjliga poäng, bl a en seger och en oavgjord mot deras -97/-98-gäng som dubblerar med spel i A1-serien.

/Mika

6 kommentarer:

  1. Åh skönt att det händer saker nu! Och det vore himla fint att få rå om er här hemma hos mig. Igår var det faktiskt så varmt att jag åt lunch utomhus.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att du mår bättre nu. Mådde du inte sämre efter förra gången också? Tänkte på det som Claes Ingesson berättade om; att han mådde dåligt några dagar vid behandling.

    Hoppas ni får en fin helg och att Joe firas ordentligt.
    Skickar present med Posten idag till honom.

    Många kramar till er alla! Eivor

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du mår bättre igen. Jättebra att det händer saker både i Umeå och på KS.
    Hoppas ni får en fin helg, trots regn och rusk. Själv ska jag vara parkeringsvakt för IFK Luleå på Arcus imorgon förmiddag. Håller tummarna för att det är uppehåll då åtminstone...
    Gratta Joe på födelsedagen från oss!
    Kram, Åsa

    SvaraRadera
  4. Malte o Märta skickar grattishälsningar till Joe.

    SvaraRadera
  5. Fammo skickar massor med grattiskramar till dig Joe

    SvaraRadera
  6. Hur gick det i Umeå igår och hur mår du?

    Eivor

    SvaraRadera