tisdag 6 december 2011

Less

Hu vad less jag är på att ha ont och att äta mediciner som ger konstiga biverkningar. Sover en stund varje dag nu, vilket säkert har att göra med att jag äter Ipren var 6:e timme. När värken hinner komma tillbaka är den riktigt obehaglig.

Har varit på provtagning idag men inte fått något samtal från Umeå ännu med provsvaren. Imorgon tar jag bort CVKn på kirurgen, det blev tidigarelagt ett par veckor då de fick en lucka. Skall också på återbesök till sjukgymnasten vilket jag ser fram emot mest, kan hon inte hitta någon spricka i ett revben eller liknande som förklarar varför jag har så jäkla ont? Hon konstaterade i alla fall sist att det INTE är s.k tennisarmbåge. Lite diffust pratade hon om "irriterade nervbanor".

Tuas present på min födelsedag var en egenhändigt gjord kalender-låda med en överraskning varje dag ända fram till julafton. Mest hennes eget pyssel + lite annat.... Hon måste lagt ner 50 arbetstimmar på denna present.

/Mika

2 kommentarer:

  1. Fasen jobbigt med smärta hela tiden.
    Roligt med Tuas present!
    Tackar och bugar för jättegod mat och trevligt umgänge.
    Kramar från tomtenissarna på smedkroken 3 som längtar efter mer snö

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen de kan hitta någon lösning på smärtan!

    Vad fint av Tua!! Hon är en underbar person!

    Nu längtar jag görmycket till julen och att få träffa er.

    Kramar

    SvaraRadera