onsdag 30 november 2011

Flitig sjukhusbesökare

Imorgon skall jag boka en tid hos sjukgymnast för att reda ut om jag har någon nerv i kläm eller liknande... Som det är nu så klarar jag mig inte utan värktabletter ca var 6:e timme.

Prover tagna idag, vilka var helt OK. Jag glömde dock fråga hur senaste chimerismprovet som togs för två veckor sedan såg ut, men jag antar att de hör av sig om det var något alarmerande... Jag skall även boka in en blodtappning imorgon eftersom Hb låg på 119.

Tid för 6-månaderskoll har jag fått i Umeå den 19/12 och tid hos kirurgen i Sunderbyn för borttagning av CVKn den 20/12. Hektiskt värre.

/Mika

5 kommentarer:

  1. Ett jättestort Grattis till 43-åringen! Hoppas du får en fin födelsedag och att smärtan ger sig. Kan rapportera att Joes/Tuas hockeyprylar gjort succé här på Räfsarstigen, även hos barnen...

    SvaraRadera
  2. Ja tusen grattis Micke!

    Om de inte sagt något om chimerismprovet får man väl anta att det såg bra ut. Det verkar generellt så för sjukvården, att ju längre tid det tar att få veta resultat - desto bättre är det.

    Och skönt att få alla kollar fixade innan jul, det ska bli himla mysigt att fira jul med er!

    Planen just nu är att jag och Henrik äter jullunch vid 2-3-tiden hos Henriks familj, och sen äter vi middag med er vid 18. Om det funkar för er? Och Carina & Ebba förstås.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Harry klagade på att jag inte GRATTADE dig från honom. Alltså stort grattis till dina 43 år från sambo Harry också.

    SvaraRadera
  4. Hipp hurra grattis från tre tomtar på smedkroken 3

    SvaraRadera
  5. Grattis !
    Tråkigt med armbågen, .. känns som dina träningsambitioner med armhävningar kan ha orsakat överansträngning (bedömning från en lekman på idrottsskador). Dina inplanerade kontroller i Umeå verkar motsvara en regitreringsbesiktning för fordon dvs kontroll att gå ut i trafik igen. Bedömer att vi snart slitit ut Camilla som varit "stand in" för dig sedan mars, .. nu vill vi ha dig tillbaka på arenan.

    Hälsningar till er alla / Björn

    SvaraRadera