måndag 14 november 2011

Uppdatering

dåligt med uppdateringar....well, det händer väl inte så mycket helt enkelt. Senaste provtagningen i Sunderbyn, i torsdags, visade ganska lågt hb på 105. Men eftersom jag var in och tappades under tisdagen så är det väl inte så konstigt.

Nu skall jag in idag så att läkaren får lyssna på mina lungor då jag hostat lite sista tiden, jag skall även till tandhygienisten som skall putsa och flourstärka mina tänder...

Sista kortisontabletten tas inte bort förrän på onsdag då jag skall till Umeå, om allt ser bra ut vill säga...men det kommer det att göra.

Sista golfrundan i år blev nog den 7 november, var även ut på onsdag 9/11 i finväder och flera plusgrader men ändå var det frost på banan. Efter det har tempen oftast legat under eller kring nollan så det börjar nog vara ganska fruset på banan.

Var på lägenhetsvisning i Luleå city igår, som bulvan, vi får väl se om intressenterna gör slag i saken och flyttar ner till kusten...

Göran fyller år idag, 64 var det väl? Vi tittar nog förbi på en tårta ikväll.

/Mika

2 kommentarer:

  1. Hmm........... vem är på väg att flytta? Spännande, var lägenheten fin?

    Skönt att se att du inte har så mycket att rapportera. Hörde av Carina att familjen har god service med frukost och middag serverad. Hon hade tydligen fått ta del av det också.

    Vi har halva sovrummet fullt med packade kläder till vår olika aktiviteter. Skall bli skönt att lämna kylan och vårda om mina onda axlar och armar.

    Sen längtar vi att få träffa er också. Enligt Carina har någon "dragit" i Joe så att han är både längre och smalare nu. Rösten har också förändrats, hörde vi? Hoppas han inte slutat kramas?

    Sköt om er alla!

    Kramar från Eivor och Tore

    SvaraRadera
  2. Idag gjorde jag comeback på is för första gången sedan 1995. Det tog en mindre än en minut innan jag öppnade målskyttet för året med en klassisk dragning till vänster följt av ett enkelt släpp mellan benen på målvakten. Efter full tid var säsongens första seger bärgad, ingalunda enkelt men en gedigen kämpainsats som slutade 6-5. Nästa match på söndag 22.15... Tiderna får en att tänka tillbaka till B-juniortiden...

    SvaraRadera