tisdag 6 november 2012

Utvärdering

Efter fem dagars strålning så känner jag ingen effekt av strålningen, smärtan är oförändrad. Jag fick idag förklarat att det tvärtom kan öka på svullnaden och dröja upp till tre veckor innan svullnaden går ned och vi får önskad effekt.

Monne har precis anlänt för att hålla mig sällskap och se till att jag äter ordentligt. Fammo är i Gammelstad med barnen. Ikväll skall Tua representera GBBK i en skillsgametävling under LF-matchen i Arcushallen. Vi är sjukt nervösa och ber till gudarna att hon inte skall tappa bollen.

"Dom kallar oss artister" igår kväll på SVT med First aid kit. Galet musikaliska systrar med magiska sångröster. Tror de skulle komma till Kulturens hus efter jul..

/Mika

5 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna för Tua ikväll, hon är cool, det kommer gå fint!
    Hoppas strålningen ger effekt så att svullnad o smärta ger med sig.

    Kram till er båda
    / Anna

    SvaraRadera
  2. Förstår att ni nu vet resultatet av Tuas tävling? Hoppas det gick bra.

    Så hemskt att du måste ha så ont. Får du piller som hjälper något?

    Kramar till er båda!

    Eivor

    SvaraRadera
  3. Skillgames och First aid är coolt båda två. När jag flyttade till Lla trodde jag att jag skulle hänga på Kulturens hus hela tiden. Facit efter två år, Eva Dalhlgren.

    Jag och E kommer ner i helg. Hoppas vi hinner ses. Från 1 Dec är vi Kirunabor på heltid...

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det gick bra för Tua. Spännande och jättekul! Håller även tummarna att det är som läkarna säger, att effekten av strålningen kommer snart. Skönt att frugan kommit ner som sällskap. Ta hand om er!
    Kram, Åsa

    SvaraRadera
  5. Du är en av de pappor som särskilt ska hyllas idag! Du är värd en guldmedalj med tänke på all sjukhusvistelse och behandlingar du jobbar dig igenom. Nu väntar vi på advent och lite ljus i mörkret! Kram

    SvaraRadera