fredag 22 juni 2012

Operation

Midsommarafton för 8 år sedan... Jag blev fru Lindehag! Nu sitter jag på sjukhuset och väntar på Mika. Han har fått nya rör inopererade. De förra togs bort förra veckan eftersom det gjorde ont att pinka. Igår gjordes en MR. Vi trodde att den enbart gjordes på njurar och lever. Det visade SIS att läkaren begärt en extra koll på huvudet eftersom han varit yr. De har hittat en förträngning i halsen, under örat, som kan vara en propp. Han fick en spruta igår som ska lösa upp den ev proppen. Den eventuella skriver jag eftersom det kan vara leukemin som härjar även här. En kärlröntgen kan ge svar på detta. Nya frågetecken hopar sig. Vi får nog vänta tills midsommarhelgen är över innan vi får några svar. Ha en bra midsommar. Jag hoppas att vi får käka middag hemma. //Monne

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är något övergående och att ni får lite midsommartrevligt ikväll! Sitter på jobbet och känner att det inte riktigt är någon midsommarkänsla men allt är relativt. Jag ska absolut inte klaga. Åker upp till Kiruna på söndag för en kort visit. Sköt om er!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS mina kära till bröllopsdagen förlåt jag glömde igår så är livet ömsom vatten ömsom vin, det är bara att kämpa på och det vet jag att ni gör.
    Själv har jag bröllopsdag i morgon i en annan tid för länge sedan. Hoppas ni fick vara i stugan igår och äta god mat som Carina och Maria lagat--skönt att flickorna är hos er.
    Glad Midsommar till alla bloggare. Kram mamma Karin

    SvaraRadera