torsdag 11 augusti 2011

Hög järnnivå?

Dagens prover visar ytterligare stigande levervärden, nu funderar de i Umeå om det rör sig om en hög järnnivå som ger denna effekt. Eftersom jag fått en del blodtransfusioner så kan kroppen tydligen lagra järn som nu poppar upp.

På måndag skall jag därför även ta järnstatus då jag tar proverna i Sunderbyn, därefter är det läkarbesök i Umeå på tisdag.

Stor golf utspelades igår i Boden, själv nådde jag aktiningsvärda 90 slag och 33 poäng men var chanslös mot Göran som bl a sköt 40 skott på baknian och samlade ihop 40 friska poäng.

Vi samlar ihop oss inför storebrors 50-årsdag på lördag...

/Mika

3 kommentarer:

  1. Att vara läkare verkar vara ett "detektivjobb". Avkopplande med golf. Kul med 50-årskalas! Får även han någon "golfpresent"? Själv ska jag på filmpremiär ikväll av "Jag saknar dig" i Piteå i en sal som tydligen tar 450 pers.
    Allt gott från Smedkroken 3

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad innebär höjda järnvärden? Harmlöst hoppas vi!

    Hoppas ni får en riktigt fin lördag hos Peter och Lenita och att Roger får uppleva en dag bara ämnad åt honom.

    Grattis till honom från mig och Tore
    och kramar till er alla andra också!

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur gick det i Umeå idag?

    SvaraRadera