måndag 1 augusti 2011

levervärden

pÅ vÄg hem frÅn umeÅ  med fÖrhÖjda levervÄrden, fÖrmodligen gvh i levern. vÄrdena hade stigit kraftigt frÅn senaste provet i sunderbyn fÖrra mÅndagen.

nu Ökar vi dosen cellcept igen och lÄgger Åter in tvÅ testtillfÄllen per vecka. om inte vÄrdena stabiliserar sig Är det risk fÖr inlÄggning igen och behandling med kortison. total torrlÄggning fÖr min del dessutom...

vi tog Även sk chimerismprov idag som visar fÖrdelningen av mina och storebrors celler, men det svaret drÖjde ca tio dagar senast vi tog det.

nÄsta test blir i sunderbyn pÅ torsdag.

mika

6 kommentarer:

  1. Ok... Man får vara beredd på lite berg-och-dala-bana antar jag även om man såklart vill att det ska vara rent hus nu framöver.

    Hoppas levervärdena inte beror på middagsbjudningen hos syrran i helgen ;).

    Stora kramar,
    Kina

    SvaraRadera
  2. Tjena.

    Konstigt att mina celler ger sig på din lever.
    Dom borde veta att det är lönlöst..

    F.ö ska det bli kul att se hur Leif G.W å övriga poliser hanterar ett ev DNA test, jag kommer som vanligt neka till allt..

    BigBroter

    SvaraRadera
  3. Kämpa på, lite gvh kan ju vara bra trots allt.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Trist att storebrors levervärden spiller över på dig men in the long run should not be a problem. Allt löser sig även om det är tråkigt med ökade kontroller. Hälsar i övrigt från ett höstlikt Dublin. Mycket händer i grannkvarterert även om mitt deltagande är minimalt. I helgen var både Man C, Celtic och Inter här och spelade. Såg dock ingen match live trots avstång motsv Mato/Förareg i Kiruna. Även the Symbol formerly named as Prince, en gammal hero, spelar här, undviker även honom, liksom än äldre heroes som Simple Minds soch Big Country, ngn som kommer ihåg sistnämnda. Nåväl, nästa vecka dags för Dublin Int Horse Show som jag inte gärna missar. Förra året var Malin Bayard suverän där. Även detta event ett kvarter bort. Speaking of när jag mötte Lassie, förra veckan i Chicago var Man U och mötte Fire, jag mötte laget på väg mot matchen utanför hotellet och fick fina bilder på bla Alex F and Wayne R, See you eller see view as prefered. Sleep well, out for now.

    SvaraRadera
  5. Vi har varit utkastade från bloggen ett tag, men vi tänker på er varje dag!! Du har en liten svacka nu som säkert blir till en topp!! Vi håller alla kort på er och dig Mika! Vi hade trevliga gäster här i början på veckan.Dom hade husbil med sig! Kanske nï vet vem det är. Vi hade jättetrevligt!! Kramar till er alla från Marianne&Lennart

    SvaraRadera
  6. Hur gick det i Sunderbyn? Skrot med levervärdena men det är bra att det upptäcks. Varma kramar från oss

    SvaraRadera