tisdag 18 oktober 2011

Det går väl inte alltid som på räls..

Spännande helg i Kiruna då Joe´s SSK nådde nya höjder och spelade sig till en final mot Boden. Förlust där 2-5, men nu har laget definitivt placerat sig i toppen i Norrbotten med cupfinaler två helger på raken.

Tua har myst på med Alva som firade födelsedag med övernattningsparty.

Vi övriga har myst på med mostrar och farbröder och kusiner, god mat och gott sällskap.

En halvtimme efter hemkomst, strax efter kl 22 på söndagskvällen, får jag plötsligt en ganska häftigt lös mage (läs; diarré). Fortsatte under natten och morgonen. Ringde till Umeå och efter lite diskussion så beslöt vi att avvakta någon dag, jag har inte känt av något illamående eller magont. Sedan verkar det helt ha stabiliserat sig från igår kväll igen. Snabbt behövde kroppen tydligen lite vila igen då jag sov vid tre tillfällen under dagen igår, den tar väl vad den behöver, gäller bara att vara lyhörd...

Missade dock en fin golfdag igår då solen gassade och Göran ringde redan före kl 8. Lite sämre väder idag, men en niohålare tror jag kroppen behöver...

/Mika

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är bättre i magen nu. Mår själv lite illa idag, men hoppas att Omeprazol ska hjälpa. Antar att det är all blåbärspaj och kaffe under Kirunavistelsen som satt sina spår..

    SvaraRadera
  2. Kul för Joe och övriga laget..
    Boden piskar ni upp ni upp nästa gång.

    Jag tror det är något skit med vattnet i Kiruna, jag har hört flera killar från kusten klaga på att vattnet smakar och luktar + att dom fått problem med magen....

    Lite sega kvällar, sviter efter London resan, sömn eller Jet Lag????
    Bara att bita ihop, nån måste ta skitjobbet....

    // Peter

    SvaraRadera