lördag 7 juli 2012

Dag 4

Ny behandling har precis startat. Vi hade en lugn fredagskväll med fruktsallad och film.

Idag fortsatte vi i samma anda. En film som vi lånade för ETT år sedan tittade vi på. Ägarna saknar den säkert. Men vem vågar säga till en cancersjuk att man vill ha tillbaka sina saker? :)

Efter en god vegmiddag i Avan är nu barnen på bio. Vi tittar på fantastiska Adele medan Mika får cellgifterna, två stycken, i dropp. Han kan röra sig på sjukhuset med droppställningen om han har ork och lust.

//Monne

1 kommentar:

  1. Följer bloggen och nu när jag läser det senaste som händer vill jag bara skriva något för att visa att jag tänker på er. Men vad ska man skriva? Jag känner mig ledsen för eran skull, att du Mikael ska plågas av sjukdom, men du är beundransvärd! Nu får det vara nog!Nu måste väl ändå sjukdomen ge sig! Men kämpa, det kommer bättre dagar! Kramar

    SvaraRadera