tisdag 3 juli 2012

Söndag

Peter var förbi och hämtade båten som vi förvarat åt honom i några år. Nu ska det bli bärbuskar där istället.

Igår konstaterade vi att ingen av oss varit med om en punktering. Vad händer idag? Vi hör ett konstigt ljud bak/under bilen. Mika sa åt mig att stanna så vi kunde titta om något fastnat under bilen. Vi blev mäkta förvånade när vi upptäckte att det var punktering. Det blev ännu ett däckbyte. Jag börjar kunna detta!

Vi håller tummarna att Italien vinner ikväll så att Micke M blir lycklig vinnare.
//Monne

3 kommentarer:

  1. Det tog ett par dagar för inlägget att publiceras. Undra vart det har hållit hus?

    SvaraRadera
  2. Blev ingen vinst för min del men det är ändå roligt att ni hoppades på mig. Jag ser att Kuben gillar Mojito...samma här;)

    SvaraRadera
  3. Drinken ser ut som det man får ut vid ett oljebyte, måste vara hälsokost helt klart!, roligt att höra att värdena blir bättre...

    SvaraRadera