måndag 19 september 2011

Blir kvar någon dag till

Känts nästan helt OK med magen hela helgen och var lite inställd på att åka hem idag. Nu minskar de på kortisonet och ger mig någon som uteslutande skall behandla tarmsystemet, eftersom jag har en bit hem så vill de ha kvar mig för att se hur denna faller ut. Bl a kollar de blodsockret på mig två gånger per dag, uppenbarligen så kan man få såna blodsockerrusningar av kortison så att man behöver insulin. Ingen fara för mig dock hittills.

Strålande höstväder igår, Seve och jag spelade Norrmjöle under eftermiddagen då Monne satt sig i bilen hemåt. Ganska starkt spel av Seve, där endast de märkligt dåliga greenerna hindrade honom från en runda på åtminstone 36 pinnar. För egen del har morgonvikten ökat till dryga 57 kilo, vilket dock inte räcker till alltför långa slag. Fungerade ändå helt OK.

/Mika

2 kommentarer:

  1. Ååå vad trött man kan bli, skrev ett lååångt inlägg, då "laggade"?! mobila bredbandet...

    Alla klubbor 100 m ännu? Ta de lungt, du kommer piska "drivar" 220-250 m nästa säsong..

    Pinsamt att Norrmjöle har så dåliga greener, har dom inte värmeslingor i greenerna?
    Var ju upp till Björkliden nyss, fina fairways å greener i klass med rutvik, detta i fjällmiljö 500 m över havet, 55 m under trädgränsen..

    Lirar årets sista ?! tävling i helgen, Mästarnas Mästare..

    // Tiger

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har saker att sysselsätta dig med! Hör av dig annars, så kanske jag kan hitta på nåt. Betapet är ju ett tips, eller Wordfeud på mobilen.

    Kram!

    SvaraRadera