tisdag 6 september 2011

Väntan...

...på benmärgssvaret, ca 1 vecka var det. Typ imorgon då.

Bevittnade stor golf i Rutvik i söndags då storebror gick på 82 slag och 40 poäng. Själv kände jag att om jag aldrig mer i mitt liv får spela niohålsslingan "Renen" igen så blir jag inte ledsen.

Det blev ingen blodförstärkande spruta igår, tänkte ju hämta ut den i Sunderbyn innan jag gick upp på dagvården men det var tydligen inget vanligt medikament så det blev att beställa och ev. hämta ut idag. Får nog försöka injicera mig själv ändå.

/Mika

4 kommentarer:

  1. Lycka till med sprutan. Du klarar säkert av att sätta den själv. Eller så kan kanske Monica hjälpa till. Då kan du blunda och hoppas hon fixar den.

    Är det en resa till Umeå den här veckan?

    Hoppas i alla fall allt är bra!

    Kramar från Eivor och Tore

    SvaraRadera
  2. Hej! Har du hört något?Kommer förbi nån dag för att smaka ditt bröd (gärna med smör).
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tjena..
    Ett tag sen man skrev ett inlägg.
    Hallå!! Vad visade benmärgsprovet??
    Skönt att du nästan,,, spelar lika bra golf som jag.
    Hade tänkt träna lite i veckan inför tour Kiruna-Björkliden i helg, har svårt att se nått annat än seger i kikaren.
    Lilla fru följer med som caddie, hon sköter avslappningsövningarna för totalt lugn på banan.

    Ha de
    Peter

    SvaraRadera
  4. Glömde en sak...
    Du har mina gener nu, å jag är inte ett dugg rädd att ta sprutor.
    Lite kul att göra som på TV, knacka till sputan med pekfingret,å spruta upp lite i luften innan man trycker in den i magen eller annat valfritt ställe.
    Fast dokorn sa att de där med att spruta ut ev luft ur sprutan är helt onödigt, men lite tufft är de..

    Bit ihop...

    P

    SvaraRadera