lördag 17 september 2011

Tight

Tycker det börjat kännas bra i magen, egentligen inga större bekymmer med magknip längre. Tycker själv att jag får i mig en del. Döm om min förvåning då morgonvägningen landade på 56,2 kg.

Hade tänkt hänga med tjejjerna på en niohålsrunda men kände att jag behöver spara kalorierna i kroppen och satsa på att äta med jämna mellanrum.

Nu var jag ju fastande mellan kl 22 på torsdag och kl 15 på fredag så det är kanske inte så konstigt. Tycker det ser ganska bra ut i spegeln, ser tight ut! Eller är det aneroxivarning på sådana tankar?

/Mika

2 kommentarer:

  1. Själv käkar man riktigt flottig mat varje dag å spär på det med efterrätter som är ggr tre i storlek jämfört med swe. Är i San Francisco just nu. Ok, det verkar iaf som att det känns hyfsat ok just nu för din del. Bra!

    SvaraRadera
  2. Hyvää ilta..
    Lite har jag lärt mig på "andra sidan"..

    56,2 kg är inte mycke...
    Kommer ner till kusten om två veckor, kan man spela "revbenstango" på dig då, sätts du fettdiet.

    10 kg under idealvikten?! Är ju inte OK..

    När du ändå är uppe på natten å kollar surdegsbrödet, kan du ta nått gott å äta.

    Ses
    P

    SvaraRadera