tisdag 20 mars 2012

Tisdag...

...fortsatt väntan på svar från vätskeprovet. Däremot var njurvärdena i stort sett normala idag!!
Inga leverprover är tagna idag. Mika är bokad på magnetröntgen imorgon.
De ska kolla upp levern och ryggen. Den tidigare röntgen av ryggen visade inte på något.

Illamåendet försvann när kortisontabletterna sattes in. Nu får han jobba sig upp mot 60 kg klassen igen. I väntan på morgondagens undersökningar fick han dagpermis och ligger nu och slappar framför tvn.
//Monne

Igår fick Mika flytta in i sitt gamla rum. Lyxigare tv och chans att få sova över igen. Bra med byte tyckte Tua.


Vy från rum 44.

4 kommentarer:

  1. Hmmm, vy från rum 44, ingen favorit i repris...

    Ni har utvecklat ett psyke av stål, kommer bli svårt att "bryta" ner er på en golfbana i sommar.

    Kämpa på..

    // Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Psyke av stål gäller nog Mika. Själv kurerar jag mig med Losec och vissa stunder önskar jag mig betablockerare av starkaste sort!//Monne

      Radera
    2. Önskar att jag kunde vara där och ta hand om dig syster!

      Radera
  2. Hej har svårt att kommentera, provar igen. Det verkar bra att värdena är bättre och att undersökningarna fortsätter. Orkar du ut något?
    kramar från sessan

    SvaraRadera