lördag 9 februari 2013

Lördag

Natten har varit okej för Mika även om det skedde en missuppfattning om läget. Vi hann bli lått uppstressade och hann sprida felaktig info. Typ viskleken.

Läget är ungefär som igår. CRP har förbättrats ytterligare. Målet är nu att få bort respiratorn. Detta kan vålla obehag för Mika och se skrämmande ut för oss andra.

Tack till er alla som stöttar oss på olika sätt. Det behövs!!!
Det är också jättebra med alla besök hos Mika säger syrrorna. Välbekanta röster känner han igen och reagerar på.

Ikväll blir det mello och mellovänligt snacks.
Kramar till er alla. /Monne

8 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det låter stabilt! Jag kollar på mello på mitt håll och tänker på er!!!
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra! Vi tänker på er, varma kramar Anna och Danne

    SvaraRadera
  3. Det där lät ju bra. CRP nedåt gillar vi.
    Jag och tjejerna har precis varit på genrepet i Scandinavium - jättemysigt! Nu ska vi snart se det hela igen på TV...och hoppas att Danny inte kallar Louice Hoffsten för Louice Hannson (!) igen... och att den låtsasröstning de genomför då de lottar vem som gått vidare etc inte stämmer med det riktiga resultatet.
    Hoppas att ni får en mysig kväll tillsammans! kramar Ina

    SvaraRadera
  4. Tankarna finns hos er alla dagligen.Många varma kramar till er .Lisa o Ernst

    SvaraRadera
  5. Ge honom en varm kram från mig och min familj!

    SvaraRadera
  6. Hör av er på studs om nu vill ha bil tex s kommer jag m min, el om man kan hjälpa till på nåt annat sätt. Storastora kramar från minsta kusinen

    SvaraRadera
  7. Varma tankar och kramar från Smedkroken 3. Vi hoppas att det nu ska gå åt rätt håll. Vilken otrolig kämpe Mika är. Sambon min vill gärna lyfta fram Monica också ("vilken mirakelkvinna Mika är gift med". När jag bad honom utveckla lite sa han helt kort "när det gäller allt.").

    SvaraRadera
  8. Jag kan bara instämma med Smedkroken; Mikael och Monica är båda två fantastiskt imponerande! Alla kategorier! Vi tänker på er, känner för er och skickar vår kraft!

    Heja familjen Lindehag!

    Kramar fr Marie-Louise

    SvaraRadera