torsdag 5 april 2012

Vi är igång

Då har cellgiftkuren inletts. Själv känner jag egentligen att jag mår bättre än på flera veckor och tror att mitt nyväckta immunförsvar redan jobbat en del med detta nya ansikte som leukemin visar.

Efter att ha konfererat med Sverige så har de kommit överens om ett ganska oskrivet kort och som främst använts för besvärliga fall hos småbarn, Klofarabin.

Detta cellgift var man tvungen att skicka upp med flyg från Sthlm i eftermiddags. Nu droppar den på, min påse på 40 mg. Tillgängligt i hela Sverige var totalt 240 mg. Jag nyttjar skattepengen i all fall.

Åsa Larssons nya: "Till offer åt Molok" är väl i nivå med föregånde "tills dess din vrede upphör. Hjalmar Lundbohm figurerar som en disponent med lite vacklande självkänsla och med kärleksbekymmer.

/Mika

3 kommentarer:

  1. Skickar varma kramar o styrketankar från
    n Tornedalen. Har fått "Molok" i påskägget, öppnat i förväg.. Har hört att den ska vara bra.

    Nu håller vi alla tummar på att dunderkuren biter ordentligt.
    A,J,M oM

    SvaraRadera
  2. Skönt att du satts på den nya behandlingen o du bara så du vet så är du värd varenda krona du kostar idag!! Håller tummarna för att behandlingen ger önskad effekt. Det fixar ni, kämpa o åter kämpa! Faster Gunilla m fam

    SvaraRadera
  3. En kollega till mig har lungcancer och vi fick för nån månad sen höra att inga behandlingar bitit, att det var kört. Men för en vecka sen fick vi höra att just för att det var kört så testade de någon ny medicin på henne, och den har tagit! Hennes tumör har börjat krympa, äntligen och hon mår klart bättre!

    Med andra ord, obeprövad medicin är ju svår att bedöma resultatet på, men å andra sidan är det nyaste medicinen grundat på de färskaste teorierna!

    Det är ju nån forskare som tänkt ut att det här kan vara en mycket smartare metod än de gamla.

    Bli ett bevis på det, Micke! Jag tror på dig, om någon så dig!!

    Ses snart!


    Kram Maria (från paddan, därav ingen bild på mig)

    SvaraRadera