tisdag 22 mars 2011

300 meter flås

Det börjar märkas lite dålig form, vi skulle ta en promenad på isen i vårvädret efter lunch. Det var lite genomslag och efter ungefär 150 meter andades man som en blåsbälg.

Det var bara att vända. Doktor Lena är nöjd med hur värdena ändrats och det kan bli kvarliggande från imorgon...Jag får i alla fall möjlighet att kolla hockeyn på TV hemma ikväll, och till fam Frank så vill jag bara säga att jag INTE kommer jubla om det inte görs av laget med snarlika AIF-tröjor.


Såg för övrigt Mattes DVD från Canada Cup-finalen 1987, 3:e och avgörande. I mitt minne så slog sig Canadensarna sig till seger inför blundande domare, men detta var ju inte så farligt... Snarare en mängd snygga kombinationer. Det kanske var något möte något år tidigare då de försökte slå sönder Den Röda Maskinen?

6 kommentarer:

  1. Jag kommer att följa matchen via grannarnas jubel eller nej rop. Har kunnat konstatera att det definitivt är Lule som gäller. Är löjrom infektions ok?

    SvaraRadera
  2. Skönt att få höra om att behandlingen går som förväntat. Ta det lungt och tänk på att du FÅR orka mindre än vanligt. När jag prövat på att vara förälder några dagar så inser jag hur många tider ni passar varje dag. Jag fattar inte hur ni orkar även om ni är friska.

    Sköt om varandra!

    Kramar från Eivor

    SvaraRadera
  3. Härligt att få vara hemma, det kommer att göra er gott. Har varit till FRISKA Gällivare idag , både T och Alviz har varit till ögonmottagningen.
    Allt under kontroll.Amandas boyfriend har precis gått hem och nu är det plugga som gäller.Imorgon kör det igång med lönesamtal...tycket det var igår, tiden går fort. Sov så gott! PS. Jag har tio meters flås!!!

    SvaraRadera
  4. Go kväll..

    150 m är inte mycke, bara att släpa upp en motionscykel på rummet..

    Go natt, från alla i Kiruna

    SvaraRadera
  5. Frisk luft, motion och kärlek kan göra underverk! /systern/svägerskan

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Hur är läget idag onsdag?

    Eivor

    SvaraRadera