torsdag 17 mars 2011

Semlor är gott.

Mamma och Tore har kommit ner för att lösa av Karin. Mammas födelsedag idag, älskade mammas födelsedag firade vi med semlor. Passa på att käka semlor nu tyckte sjuksyrran, blir det isolering är det stopp med sådana gosaker. Det var inte riktigt så här vi hade hoppats på att fira hennes dag. Det får bli bättre nästa gång.


Idag har Micke fått två påsar blod. Blodvärdet var lågt. Det kändes lite spooky först…hur dålig är han tänkte jag…men när han käkat mat och semla med blodpåsen hängande i sidan kändes det ok. Nu väntar han på nästa omgång cellgift. Det blir en till kväll och natt med droppbyten.

4 kommentarer:

  1. Jaha, kl närmar sig 20.00, dax för "kvällsmål" hörde att du mådde helt OK fast dom pumpar i dig gifter..
    Två påsar blod är ju rena hälsan, om dom inte kommer fån mig...
    Kämpa på..

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, nu sover huliganerna och vi packar lite. Åker t Jörgens gamla farbror Erik i M-alusta imorgon. Märta tycker att han kan köra traktor hit istället (han har inget körkort och bor i verkliga bushen)

    Kram till er, hörs till veckan.

    SvaraRadera
  3. Apropå att tycka synd om sig själv som alla antagligen gör ibland...man får lite perspektiv på sånt vid såna här tillfällen. Jag hade lust att skicka cykelskrället i Strömmen idag för att det var så sjukt kallt att cykla hem från jobbet. Ska inte klaga nå mer! Ingen tvingade mig att cykla i mars!
    Jag ska också passa på att hälsa från Lasse. Pratade med honom igår. Han ville gärna ha en inbjudan till bloggen om det går att fixa. Mailadress: lfranck@deloitte.se
    Jag säger som mellanbror ovan, kämpa på allihop!

    SvaraRadera
  4. Gokväll,antar att ni är i bädden redan när ni måste vakna med tuppen.Här ska vi också gå i säng snart,jag o barnen är ensam,Rogge har åkt till Abisko o ska på tjuvfiskefäng med brorsan tidigt i morgon,hoppas han får sig en baddare,händer inte allt för ofta;)Skönt att höra att du mår ok.
    Kramar från oss,ses nästa helg/Anneli

    SvaraRadera