söndag 20 mars 2011

Starkare grejjer behövs?

Söndag morgon och dag 4 av första 5 med cellgifter och jag känner just ingenting. Att man är pigg och fräsch är väl troligen att föredra framför evx lunginflammatio, men det blir sega dagar.

Två böcker utlästa och ganska många kvar efter att Matte o Nina fyllt förrådet. Tror jag skall börja med lite bok- och filmrecensioner?

Nu under helgen blir det inga läkarbesök så någon fullödig analys av läget har vi inte fått, men jag skall be att få uppdaterade stats av blodvärdena så man ev. kan se någon förändring.

Vi fick sovmorgon till nära kl 6 i morse och har sedan legat och snoozat, går upp och tar en java nu.

/Mika

5 kommentarer:

  1. Godmorgon i "stugan".
    Här är det en till som är uppe i ottan.
    Vi kommer och fyller på filmförrådet. Jag började välja ut filmer till er i går. Matte dök upp och tittade kritiskt på den hög jag så omsorgsfullt valt ut. " Flytta på dig, det där är inga filmer för Kuben", löd orden. " Nähä, men kanske till Monne då" blev mitt svar....Det har iaf resulterat i en mix av filmer och som grädde på moset valde Matte ut Can-Sov final C-cup 1987!!!
    Vi kommer redan vid 10-snåret...då är det väl lunchdags för er!

    Ses snart / Nina

    SvaraRadera
  2. Godmorgon kära barn vaknat före 6, kände mig "pigg" eller orolig, kokade kaffe och tog mig an krysset i NSD går så där. Det blir nog en solig dag i Gve men 15 gr. Ringde till Gstad i går kväll, pratade med Eivor där var det OK. Mika du har tydligen inte hamnat i isolerinscell. Ni kanske kan ta en promenad idag, lycka till Kram Mamma Karin

    SvaraRadera
  3. Godmorgon på dig, kul att du också fått sova.... Tänkte ta med mig lite musik, gamla hårdrocksklassiker och annat gott och blandat, som du kan njuta till när du blir less på att läsa. Vi ses på nån timma. /Pello

    SvaraRadera
  4. Nu har jag upptäckt bloggvärlden med hjälp av er, .. tack för inbjudan. Har också varit uppe några timmar pga barnbarna på vår sista dag i Storhognafjällen innan ny arbetsvecka drar igång. Många hälsningar från bussvärlden. /Björn

    SvaraRadera
  5. Go morron....

    Ser ut å bli en fin-fin dag här upp i Kiruna, klarbått vindstilla å -8 garder, fundera på att ta den årliga turen med skoter´n kanske blir det en sväng till "LillRautas".

    Ännu en myt har slagits i spillror, cellgifter slår ut "allt och alla" !!??

    Kanske får du bara "placebo" ??????

    Hälsning från lilla fru oxå..

    SvaraRadera