fredag 10 juni 2011

Badtema

Tua passade på att bada under torsdagen, både direkt efter skolan och sedan senare efter Joes avslutning.

Om Martin kommer ihåg att han var på väg att bada i den gamla bisamråttedammen utanför universitetet så tycker jag att de snyggat upp så mycket där nu så att jag nog skulle låtit dig bada nu.

Värdena sjunker nu och jag har ett Hb på 82 samt vita på 1,3.

Nu får jag lätt morfintablett mot benvärken men jag vet inte riktigt om jag tycker det hjälper.

Grattis Josefin som går ut grundskolan och grattis Linnéa som går ut gymnasiet, med läkarstudier i sikte...

/Mika

4 kommentarer:

  1. Det verkar som Peters celler har kommit igång med jobbet som de ska utföra!
    Hoppas återhämtningen inte blir alltför ansträngande.

    Här i Luleå så har vi ca. 30 grader i skuggan, puh!
    Inte för att man ska klaga när värmen äntligen infinner sig men det får ju vara måtta med allt.

    Idag har jag varit i kyrkan på skolavslutning, barnen är ju helt underbara i sina sommarfina kläder
    och en otroligt härlig underhållning i form av musik.

    Styrkekramar från faster m familj.

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att ringa Martin och fråga om det var han du pratade om. Han bekräftade detta och hävdade bestämt att han numera var för gammal för dylika upptåg och det är klart nästa år fyller han 40. . .

    SvaraRadera
  3. Kanonbra att transplantationen nu är gjord, håller tummarna för att värdena så småningom ska stabilisera sig.
    Har du AC på rummet?
    I den nya byggnaden där du tydligen inte får ligga är det riktigt svalt och helt ok nu när det är så varmt ute...fast nästa vecka ska det bli kallt igen. Ganska lägligt (har regnat de sista 3 åren) då vi i Holmsund har avslutning på onsdag till veckan och gymnasieeleverna på torsdag.
    Själv så läser jag på i min golfbok och har teoriprov på söndagmorgon. Kanske jag kan smsa dig lite diskret om jag fastnar på någon klurig fråga.

    Kram från Carro o Olle

    SvaraRadera
  4. Hej Micke

    Hur har natten varit?

    Här i Luleå har vi lika varmt som igår så jag o Kleo (hund) vi söker skugga hela tiden
    Gunnar älskar den här värmen däremot.

    Håller tummarna för ditt tillfrisknande / faster m fam

    SvaraRadera