måndag 20 juni 2011

Halsbra

Plötsligt började halsen kännas bra under gårdagen. Osäkert om det var under morfininfluens så jag bad dem ta bort min pump.

Inga problem dock så nu äter jag vanlig mat och slipper vara fast vid näringsdroppet större delen av dygnet.

Suttit här själv tillsammans med Bono och The Edge och gråtit till "With or without you". Ur Anders kollektion "Elevation tour 2001". Thin Lizzy från -78 var för övrigt helt magiskt.

Vita var nere på 0,1 i helgen och nu åter på 0,2. Om det är vändning eller inte får vi vänta och se...

Angående att flytta gränser så har vi testat en blodstämmare från Gällivare då när jag hade näsblodet i Sunderbyn, det funkade väl ungefär inte alls. Blödde i 3 timmar efteråt trots medicinska insatser som bränning och till slut näsballong.

Nu har vi även testat distanshealing och sedan dess har jag blivit av med benvärk och halsont. Varje kväll kl 20 skall jag vara mottaglig för min healare.

/Mika

5 kommentarer:

  1. Flera goda nyheter, härligt att höra! Distanshealing, vilken grej! Det tror vi stenhårt på nu, trots Monicas skepsis till en början...
    Dina värden verkar ruggigt stabila. Kämpa på! Vi håller tummarna så att knogarna vitnar. Stor kram, Åsa m. fam.

    SvaraRadera
  2. Men, härligt med healing, vem är det som skickar? Angela kan det också, tror jag. Hon har healat mig när jag hade riktigt ont.

    Skönt att du kan äta vanlig mat. Det är väl något man längtar till även om påsarna ger mättnad.Sen har ni ju er bemärkelsedag snart och då borde ni få äta något riktigt gott.

    Har ni barn och systrar/svägerskor hos er nu? Ser Marias sko i bilden så hon är ju där.
    Hoppas i alla fall att ni har det så bra som möjligt och att barnen trivs i lägenheten som nu har två brandvarnare.

    Kramar i massor till er alla!

    SvaraRadera
  3. Att kombinera gråt med distanshealing låter väl som en bra kombination.
    Ni verkar ha solljus i Umeå- skönt!Kanske barnen också kommit?
    I Luleå stannade bilen framför fam Hassler där A och jag vaccinerade oss inför vår resa. Vaccinationen blev lite dyrare med böter. Tur att Åsa och jag hade deras bil när vi var ned till Umeå.
    Varma kramar från oss på smedkroken 3

    SvaraRadera
  4. Lova att inte sluta helt med alla mediciner och förlita dig helt på healing. Lyssnade på Zooropa häromdan, grät av ont i öronen.. .. Spenderar dagen i 08, Maxi hälsar.

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Plötsligt fungerar det att kommentera på bloggen igen! Det är ju bra, men det är något irriterande att datorn lever sitt eget liv och fungerar när den har lust.

    Här i Avan regnar det ihållande sen igår. Vi sover länge, städar och slöar. Ja, barnen slöar mest hela tiden..

    Skönt att höra att både mediciner och healing fungerar. Att kunna äta är ju ett av livets plus.

    Det där med att vara mottaglig för healing, sitter du då ensam i rummet och går i i någon slags meditation eller...? Känner du att någon healar just då? Varm, pirrande känsla?

    Det är helt otroligt det där med haeling, och jag tror på det. Men som sagt, i kombination med traditionell sjukvård.

    Nu åker skurhandskarna på igen. Övervåningen ska få sig en dust. Där ska varenda timmerplanka torkas... SUCK!

    Kram kram till er alla! /Lenita

    SvaraRadera