torsdag 9 juni 2011

Nu är det dags för Gandalf

Fastnar för Sannes visualisering av Gandalf.


Transplantationen tog 13 minuter och var helt odramatisk. Sen varför jag sovit i princip från 13:00-15:00 vette gudarna, men jag fick något antihistamin mot allergi.

Det enda jobbiga är att jag får typ växtvärk i benen varje gång jag får mina påsar med Sandimun som skall hämma mitt "gamla immunförsvar", 3 timmar på morgonen och 3 timmar på kvällen. Värken försvann nog inte förrän jag lyckades somna.

Skall ta mig ut nu, sinnessjukt fint väder.

/Mika

Paparzzi.com  Nu tränar Sörenstam och Co i hemlighet på Sävastön. Ryktet går att de numerat är ägare till grymt exklusiva drivers.

7 kommentarer:

  1. Är du så pigg redan så du orkar ta dig ut, det måste ha varit kanonceller du fick utan din älskade bror. Det är underbart att höra att det gått så bra. Nu gäller det för Peters celler att börja jobba. Med lite tur kanske du klår han i golfen!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. 13 minuter? Det är ju kortare tid än det tar att starta upp min jobbdator!

    Vad härligt att du kan ta dig ut. Hoppas det fina vädret dövar värken!

    Längtar till er, vi ses nästa vecka.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Mika och hela familjen!

    Skönt att höra att det nu är gjort.

    Var försiktig i solen så du inte dra på dig något onödigt.

    Vi tänker på dig och er alla inklusive Peter som nu gjort något så stort. Hoppas han och du slipper ha för mycket ont.

    Många kramar från oss två!

    SvaraRadera
  4. Jag är imponerad både att transplantationen gick så fort och att du redan kan ta en runda ute i det fina vädret vilket gör gott både för kropp och själ.

    Kramar till er båda.

    SvaraRadera
  5. Jo, jag brukar ta antihistamin när jag ska flyga för jag har blivit rätt så flygrädd. Då somnar jag alltid på en gång, det funkar nästan som sömnmedel.

    Bra att själva transplantationen gick så kvickt!
    Hoppas ni kan sova trots värken.

    Kram och natti

    SvaraRadera
  6. Go kväll..
    Anlänt till Kiruna vid kl 20.00
    Ställde väska på golvet i hallen och small av på soffan i 2 timmar, ändå har jag hunnit med en powernapp i Avan mellan kl 14-15..
    Mysko, jag är tröttare än vanligt, kanske är det så att alla anspänningar släpper??

    En snabb dusch, sen blir det att hoppa på bädden igen, ska bli skönt å sova lite...

    F.ö ser jag cellerna som popeye eller terminatror, starka jävlar som ska rensa all skit som kommer ivägen, jag bara känner i hela kroppen att detta kommer gå bra, med Mikas inställning och hjälp av nära och kära som peppar när det är lite tungt, så kommer detta bli bra, även om det tar lite tid..

    // Hemlige Arne

    SvaraRadera
  7. En transplantation på 13 minuter- helt otroligt! Förstår att du är trött; både av medicin och tankar kring transplantationen.
    Idag är det skolavslutning och solen steker; antar att det är samma i Umeå.
    Norrland- "the place to be" som det stod i Aftonbladet.Kanske orkar du dig ut idag.
    Soliga kramar från Smedkroken

    SvaraRadera