tisdag 7 juni 2011

Problem att kommentera...

Det är många som inte kommer åt kommentarsfältet.
Detta kan bero på att att ni inte har senaste webbläsaren installerad.
Pröva att ladda hem firefox (det är gratis).
http://www.mozilla.com/sv-SE/firefox/

Öppna sedan www.familjenlindehag.blogspot.com och se om det funkar där.

Om ni har lust att fara till Umeå och behöver boende, så finns det möjlighet att låna
"våran" lägenhet på Haga. Jag och barnen kommer att pendla mellan Luleå och Umeå i sommar så lägenheten står tom ibland.

Jag hoppas få med mig Joe i hemmaklacken idag. Att skrika ensam är inte sååå kul.
/Monne



 

1 kommentar:

  1. Min teori är att det just är problem med Internet Explorer version 7 och äldre (vilka de flesta av oss dras med), eftersom jag har problem med att kommentera på jobbet där vi har Internet Explorer 7, medan jag inte har några problem hemma på min iMac.

    Så testa att ladda ned Firefox, det borde lösa era problem!

    /webbmaestro

    SvaraRadera