måndag 2 maj 2011

2 MAJ

Nu är det bara ett par timmar kvar på droppen så är det slut med cellgiftbehandling för denna gång. Nu återstår det en lååååååång väntan på hur behandlingen tagit. Om 10 dagar, om Mikas värden är hyfsat bra, tas ett benmärgsprov för att mäta antalet leukemiceller i benmärgen.

Mika mår bra, han känner inte av behandlingen desto mer. Han är inte så engergisk att han kan promenera runt sjukhuset, men han går fram och tillbaka i korridoren i alla fall (han har högre tempo än Harry). Värdena går ner som väntat och vi håller tummarna att de når bottennotering denna gång.




Det är mysigt att kramas!!!
/Monne

4 kommentarer:

  1. Tjena...

    Håller tumarna att denna "kur" har tagit, det är dax att skiten i kroppen ger sig..

    Kämpa på..

    // Mittemellan

    SvaraRadera
  2. Hej på er kära barn!

    Är hemma igen hos min kära man. Det känns bra.

    Ni ser så söta ut allihop. Nu skall vi tillsammans med er önska alla cancerceller all världens väg.

    Sov gott!

    Många kramar från mig och Tore.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att värdena går ner. Ebba verkar ha frisknat till, hoppar runt och skriker för full hals. Jag hoppas vi kan träffas i helg.

    Håller alla tummar här från Kiruna!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att kramas ikväll, dvs om jag lyckas få kidsen att hålla sig från tv-spel och hänga med mig istället..

    Vi sov alla tre i storsängen idag. Först kunde jag inte somna själv, men sen lade sig Tua i en mysig kramposition med mig och då kom sömnen även till mig. :)

    Tänker på er. Kramar!

    SvaraRadera