måndag 16 maj 2011

Ny läkare

Magnus 14-dagarspass är över och idag dök en helt ny bekantskap upp; Hans.

Han har arbetat med transplantationer och var ganska insatt, jag kommer få lite mer info ifrån honom men han har även kontaktat Umeå så att de återkommer till mig med information om vad som gäller.

Värdena gällande vita ligger stilla på 0,16 men han trodde ändå på ett benmärgsprov i veckan.

Jag tog bilen hit igår kväll så att jag kan ta mig hem efter kl 12. Första turerna på dryga två månader, måste nästan ta körkort på nytt. Det blev mest tv-golf, repriser på sista dagen på ET och Players. Plus god hemmalagad mat.

/Mika

5 kommentarer:

  1. Hemmalagad mat gör susen! /Amatörkocken

    SvaraRadera
  2. Skönt att köra bil själv och få vara hemma mer. Själv längtar jag efter semestern.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nu är vi Kassa igen, tråkigt väder bara 10 gr. annars skönt. Harry har kopplat in en ny radiator till storstugan. Du kommer att ge Monica och mor gråa hår när du är ute och draivar med bil, tänk om du får näsblod mitt i körningen eller något annat. Ta det lugnt nu och vila hemma när du är på permis. Kram

    SvaraRadera
  4. Verkar som om behandlingen verkligen tagit. Du får be Pac man lugna ner sig lite så dom vita vågar sig fram. Dagens låttips Free Falling med John Mayer.

    Kram Sanne!

    SvaraRadera
  5. John who? Jag vet en MYCKET bättre version av Free falling, har den på video.

    SvaraRadera