torsdag 5 maj 2011

Ryggmärgsprovet är bra!

De hittar inga tumörceller i ryggmärgsprovet i Umeå. Jag har inte heller haft någon riktig huvudvärk senaste dagarna. Riktigt skönt.

Värdena fortsätter dessutom neråt. 0,28 i totala vita idag och inga febertendenser. Jag känner mig jäklig positiv över denna behandling.

Kommer någon ihåg att hockey-VM kändes ungefär lika stort som fotbolls-VM under 70-80-talet? Det känns sååå ointressant numera, drygt 20 år efter att TV3 massakerat upplägg, nerv och kvalitet.

/Mika

11 kommentarer:

  1. Torsk Norge säger ju en del om hur kul spelarna verkar tycka det är.....

    Vad härligt att ryggmärgen är ren. Två kriterier för stamceller klara. Jag sitter och myser med en magsjuk Ebba. Blir nog inget besök för oss på några dagar........

    SvaraRadera
  2. Jag har hela dagen väntat på att du skall skriva något. Underbart att det inte fanns något i ryggmärgen och att vita går ner.

    Sköt om dig!

    Kramar från oss två!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken härlig läsning! Snart ramlar nog Peter in efter en arbetsdag, ska genast höra om han läst bloggen!

    Glada:), varma kramar till er alla!
    /Lenita

    SvaraRadera
  4. Tjena...

    Fy fan vad skönt att läsa detta, det går åt rätt håll..

    Nu är det bara att hålla tumarna att, mitt eller Rogges senaste blodprov håller måttet, för en transplantation av ryggmärg.

    Ses till helgen, jag och Calle kommer ner till kusten, han ska spela fotbollscup i Boden..

    // Mittemellan

    SvaraRadera
  5. Hurra...oj, vad skönt att läsa!
    Det betyder alltså att det inte finns något elände i CNS?

    SvaraRadera
  6. Det finns ju ingen " The Big Red Machine"...därav tappat intresse för hockey VM!

    SvaraRadera
  7. Kuuul!!! Nu går det ju äntligen åt rätt håll!!

    Kramar från oss!!

    SvaraRadera
  8. Härligt! Riktigt skönt att få läsa om dessa positiva nyheter. Lisa och Ernst hälsar till er allihop. När är det dags för benmärgsbytet om allt går enligt plan?

    Vaddå ointressant med Hockey-VM, fattar ingenting? I morgon är dags för en ny hård match igen, Frankrike...here we come"...känns lite som när Stenmark var i farten.

    SvaraRadera
  9. Superkul!

    Hockey är alltid roligt, Kiruna IF eller landslaget spelar mindre roll, hälsar J

    SvaraRadera
  10. Härligt!
    Stora kramar till er alla,
    Martin

    SvaraRadera
  11. Härligt med glada nyheter och att det äntligen går åt rätt håll.
    Fortsätt och kämpa med ditt positiva tänkande.
    Jag är med er dagligen här fast jag inte är så flitig på att skriva.

    Kramar i massor till er:))

    SvaraRadera