lördag 7 maj 2011

Mer påverkad nu

Godmorgon. De totalvita har nu sjunkit till 0,08 vilket ju innebär att jag inte har några vita överhuvudtaget. Varken goda eller dåliga.

Febern kommer också nu, 38 grader nyss och ev sätter de in antibiotikan intravenöst igen. Tyvärr tror jag att det skulle innebära att dieselsmaken i munnen kanske kommer tillbaka.

Nu känns det som om golfrangen inte riktigt får plats inom min fysiska kapacitet.

Carina har kommit till Strandvägen och är flitig som en myra med garderobsrensning i barnens rum.

/Mika

6 kommentarer:

  1. Det låter jättebra Micke! Att febern kommer är väl rätt givet när immunförsvaret försvunnit. Du får ta dig igenom det, för nu är du definitivt på rätt väg.

    Jag blir lite stressad av Carinas rensning, så jag ska gå ut och spela basket med barnen.. :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Mika! Nu är din faster här på Smedkroken 3 och tar en kaffe. Hon ville jättegärna ha en inbjudan till din blogg. gunilla.lindehag@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu är det väl på rätt väg?! Sen när det vänder håller vi tummarna att det bara är de "Goda" som kommer tillbaka.
    Härligt med garderobsrensning! Känner mig inspirerad, får se om det räcker till att kanske börja putsa fönster här hemma...

    Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra att cellgiftet gjort ett bra jobb. Trist med febern men det kanske är givet att det kommer när vita är så lågt ner.

    Vi har precis avslutat städningen av hela lägenheten. Känns skönt.

    Sköt om dig!
    Kramar från oss båda!

    SvaraRadera
  5. Tack för inbjudan, har oroat mig väldigt mycket för dig.Bra att det förhoppningsvis börjar ge effekt.Det är tungt att veta att du dras med en envis o besvärande huvudvärk oxå. Håller tummarna att du ska kunna få en transplantation så fort som möjligt. Kram faster Gunilla

    SvaraRadera
  6. När du kommer i form igen kan jag meddela dig att 1a tee är krattad och klar :) OJ vad nitiska vissa är..... blev lite less på att kratta i skogen!!!!!! Ikväll blir det bastu.

    Jag skall hålla mig långt borta från dig nu när du är mannen utan immunförsvar, min närkontakt med dagisbaciller är nog inte att rekomendera.

    Kram Sanne o Ebba!

    SvaraRadera