måndag 9 maj 2011

Promenad i solen

Morbror Lars kom förbi och tog ut mig på promenad, vilket var Ok med Magnus.

Inga problem med orken, men det var rejält varmt i min vinterjacka.

Magnus är nöjd med mina låga värden som håller sig under mätbar nivå på de vita blodkropparna. Rimligt att tro är att de börjar stiga igen mot slutet på veckan och då kanske vi kan göra ett benmärgsprov efter det.

Vägde in i morse på 59,75 kg. Jag äter bra, men jag måste ju förlora muskelmassa något hemskt.

/Mika

6 kommentarer:

  1. Bra att du fått komma ut. Är du feberfri nu?

    Säkert är det muskelmassan som du minskat i. Jag kommer ihåg att jag vägde 10 kg mindre än nu efter all behandling.

    Skönt att höra ifrån dig!

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Febern kommer tillbaka med någorlunda jämna mellanrum, men det är helt OK.

    Tempade faktiskt precis nu till 38,5 utan att jag känner av det.

    SvaraRadera
  3. Muskelmassan tar du igen sen när du är frisk, så oroa dig inte över det! Jag är själv inne nu på att bygga lite muskelmassa, de darrade rejält på dagens aerobicpass..

    Kramar och skönt att höra att Magnus är nöjd!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du fick vara ute i solen en sväng och att värdena är bra, syster nickar förnöjt när hon hör dina senaste data. Jag och Ebba är "lediga" skönt med lata dagar i solen.

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Visst är det härligt och skönt i solen, låter bra att du kan ta dig ut på en prompis i försommaren (eller senvåren). Lyckades själv bränna lite hjässan när pottisen och jordgubbarna åkte ner i jorden i stugan. Muskelmassan bygger du upp snabbt om än inte till toppnoteringarna 1988-89 (oj vad grova vi var...).

    /Hasse med hälsningar från Noel&Eva

    SvaraRadera
  6. HEJ! Vad härligt att höra att du varit ute och att värdena är "bra"!
    Det var såå roligt att träffa dig/er! Bara så ni vet så står jag till ert förfogande under min semester.

    Ni betyder så mycket för mig...älskar er allihopa!

    SvaraRadera