söndag 29 maj 2011

Tema fotboll

Att se sanningen i vitöga har inget med att ge upp och tappa modet. Det finns inga motsättningar i detta, som vår kurator sa.
Både Mika och jag är tävlingsmänniskor och ge upp är inte våran melodi. Vi fortsätter kämpa för att vinna och det kommer vi att göra!

Hittade bilder från tidigare fotbollsupplevelser.



Sverige-Skottland, Italien -90.




Charity shild, Arsenal-Man U, London -93.


Jag vet att en av de här killarna ville bli fotbollsstjärna,
vad de andra ville bli kan jag bara gissa...
/Monne



2 kommentarer:

  1. Sköna bilder..

    Bild 1: 1-2
    Bild 2: 1-2
    Bild 3: Har vi väl oxå ett resultat!?
    Ingen fotbollsstjärna, ingen blev gigolo...
    Men ni blev bra på bild..

    Go natt.
    // P

    SvaraRadera
  2. Bilderna får jag lämna okommenterade, men jag fick mig ett gott skratt. Det verkar finnas en outömlig skatt av foton! Apropå kändisar såg jag Filip och Fredrik här i Luleå i lördags.
    Blir ni väl omhändertagna i Umeå? Kramar från blåshålet Luleå

    SvaraRadera