tisdag 24 maj 2011

Umeå imorgon

Vi åker till Umeå imorgon, bl a så får vi information om för- och nackdelar med att ev gå till transplantation även om jag ej gått i remission. Det blir bra att åka ner och få lite mer info.

Monne o jag slog en hink på rangen igår, några bra slag hittade jag väl i en hink...

Värdena rör sig inte mycket; vita låg på 0,24 imorse. Vi får se om vi hinner få upp dem och göra nytt benmärgsprov denna vecka.

/Mika






Vad tror ni om Mikas sving?


Givaren på besök.
Precis som vanligt satsar han satsar allt...
på ett kort...eller en donation,
vilket vi är tacksamma för.

8 kommentarer:

  1. Hej, vad bra att ni får träffa läkarna i Umeå. Kör ni bil ned?
    Trevligt med lite golf.
    Kramar och många tankar från smedkroken 3

    SvaraRadera
  2. Tror nog att det kan vara skönt att få träffa experterna i Umeå. Hoppas att ni kan vara fortsatt positiva och starka. Läkarna har kraftigare doser att ta till. Du är en riktig kämpe Mika så det här kommer att gå bra! Håller alla tummar för ett bra möte i Umeå.

    Stora kramar, Åsa

    SvaraRadera
  3. Härligt att se dig svinga golfklubban igen!

    Hoppas ni får bra info om vad som gäller framöver. Att satsa allt på ett kort behöver inte vara fel. Vi kör ju den taktiken på den här lägenheten. Än så länge leder vi budgivningen, eftersom vi är de enda som lagt ett bud (dvs utgångsbudet). Iiih! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Lycka till bägge två, det känns bra att resan går till Umeå med all deras kunskap.
    Härliga bilder med klubban i högsta sving!
    Kram faster

    SvaraRadera
  5. Tjena...
    Hemma igen, denna resa höll på kosta ett körkort, efter förra sommarens bot, tittar jag in i alla bilar jag kör om..
    Tur som fan att jag såg utrustningen, och polis Alselind i bilen, snyggt att köra om, för att sen stå på bromsen.
    Sista 3 milen in till Kiruna hade jag snutarna i ryggen..

    Golfsvingen ser bra ut på 1:a bilden, men när du börjar röra på dig är det värre..
    Dax att göra den där donationen, de är lättare å billigare att byta stamceller, än att gå till en svingdoktor..

    Hoppas de går bra i Ume imorgon, jag är redo...
    ( Bara hoppas att mina sista provsvar är OK)


    Vi hörs// Peter

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ja, jag kan inte uttala mig så mycket om golf och svingar hit och dit. Men du ser ju härligt pigg och stark ut. Ingen kan ju tro att du genomgått tre tuffa cellgiftsbehandlingar.

    Det är inte alltid lätt att vara minst i familjen och bli retad av storebröderna...
    Men det kanske är därför du är så stark i psyket idag. Peter är nog bara oroad för den utklassning du kommer att bjuda på när du har repat dig.

    Hoppas allt går bra i Umeå.

    Kram/Lenita

    SvaraRadera
  7. Det är storebröders rättighet men än har jag inte förlorat mot honom i något viktigt. Ungefär som Sverige-Finland i hockey.

    /Mika

    SvaraRadera
  8. Ny aska från Island . Sitter på Arlanda ev. Plan i natt!??hoppas allt går bra för Er i Umeå Mika jag förstår dig med kuopos , är en sådan själv Kram o god natt

    SvaraRadera