onsdag 20 april 2011

Mediastress

Åter på sjukhuset efter några timmars permis på hemmaplan. Inget uteliv idag då finvädret plötsligt var borta.

Har uppgraderat Sannes lånedator till en mediamaskin. Laddat in VLC och Kinas 32 gigabyte tv-serier. Nu har jag alltså någonstans mellan 10-15 säsonger att se av olika serier. Börjar känna mediastress, när skall jag hinna se allt? Har Kina sett allt detta utan att vara inlagd på sjukhus i 6 månader?

Lite febertendenser från igår kväll. Inga höga temperaturer men mellan 37,5-38. När de då ger en panodil så vet man dessutom att man kommer svettas som en gris under natten.

Mysigt att ha barnen hemma, de överraskade och svängde förbi här igår kväll efter kl 22. SJ var en timme sena till Boden.

Tror jag ger mig in i Dexter säsong 2 nu...

/Mika

2 kommentarer:

  1. Hello,
    Dexter är en lysande kille helt i min smak;-) till viss del alltså...skådisen som spelar Dexter har ju en del gemensamt med dig. Han heter Michael C Hall och har lymfcancer (hodgkins sjukdom) eller han har haft för efter säsong 2 gjordes ett uppehåll då han behandlades med cellgifter innan 3:an spelades in.

    Förutom att dela med mig av en massa värdelöst vetande så tänkte jag säga att jag tycker du ser pigg ut där på bron i stugan. Hoppas du får permis fler gånger under helgen för väder flickorna har lovat sommarvärme.

    Jag har förresten anmält mig till golfkurs, tänker äntligen ta det där gröna kortet. Var på ranchen igår och ska dit nu för att slå några bollar :-)
    Olle hälsar att golf är en fjollsport och att han INTE ska ta grönt kort....okej....

    Kram från oss i Holmsund

    SvaraRadera
  2. Hej!
    klarade natten, och somnade utmattatd till ett gammalt Seinfeld avsnitt. Före det tittade jag programmet "Semesterduellen" på tv3play. Yana Mangi och Tobbe Broström från Kiruna var med, så jag var tvungen att titta. Lite småroligt.

    Ikväll har mina tre killar kommit, jag har avverkat Luleå stads klädaffärer, så nu kan påskfriden infinna sig.

    Imorgon ska vi hämta trädgårdsmöblerna som vi beställt. Ni är hjärtligt välkomna att kommma och inviga dem.
    Bara det blir sol nu, prognosen har försämrats lite.

    God natt/Lenita

    SvaraRadera